Wednesday 1 August 2012

bloggie baby :)
kenapa  susah sgt dia nak pertahankan aku ? sedangkan dia tau ape yg kawan dia ckap bole lukakan hati aku ? atau dia memang tak sedar yg aku nie terasa ? aku bole lepak dgan kawan2 dia. aku p sarawak utk dia.
tapi aku dapat rasa lagi 2 tahun dia akn menetap kat sana balek. and aku tau dia akan lesapkan diri tanpa ape2 berita. dia akan tinggalkan aku. kuat sgt rasa tu. sekarang dia bertahan sbb dia nak blaja. tapi bila da grad.
dia akan tinggalkan aku and aku tau dia ada pengganti. aku harap biar masa yg aku ada nie.
aku dapat tatap muka dia puas2 sblm dia lesap ke sarawak teros. mungkin nie jalan hidup aku.
aku kena terima . tapi aku bersyukur sbb tuhan temukan aku dengan dia. yeaa , sekali lagi aku jatuh . 
aku terbaca im dia dgan kawann dia. sbb tu aku berhenti berharap yg dia akn jd milik aku :)
sbb aku takot yg dia takkan jadi milik aku satu hari nanti. sekarang pon aku cuma rasa setengah je . 
yg lgy setengah biar dia yakinkan aku.


No comments:

Post a Comment