Sunday 29 July 2012

berdikari

berdikari ? aku nie susah nak hidup berdikari. tapi semnjak 2 3 hari nie lepas aku basuh otak nie.
maybe she's right. thanks for open my eyes. angah, aku sayang kau doe. nie laa makhluk ALLAH yang ALLAH turunkan jadi sahabat smpai mati utk aku.


 

Nur Faiqah Akmal

walaupon banyak yg kata dia jahat curang and etc. kau, kau dan kau. semuanya salah.
tenang, soal, selidik baru bertindak. nie tak main serbu ckap dia entah pape.
angah, biarkan ape yg orang lain ckap. aku, achik (boo bobo) and ezza sentiasa kenal kau dan takkan senang2 tuduh melulu bnda yg tak pena kau buat. thanks sebab tunjukkan erti2 yg bole buatkan aku percaya kan semua perasaan aku pada dia. dan perasaan dia pada aku.
aku doakan jodoh yg kau impikan selama nie muncul tak lama lagi. 
dan biar jodoh tu yg jadi milik kau yg sah tanpa ada tangisan yg kau kena keluarkan , tanpa ada rebutan tanpa ada orang kedua ketiga. kau layak bahagia, kau layak dapat someone yg betol2 sayangkan kau.
aku harap aku takkan nampak kau saket lagi lepas nie. aku doakan segala kebahagian berpihak pada kau selepas ape yg kau alami. terima kasih sebab kau jadi sebahagian suka duka aku. i love you.

aku rindukan dia , aku rindukan saat tu , aku rindukan semuanya pasal kita. 
mungkin tu ape yg aku ckap sebelum nie , sebab aku rasa kehilangan. 
tapi sebenarnya aku tak hilang semua tu. semuanya disebabkan belajar , disebabkan cemburu.
aku rasa hilang dan sebagainya.
sebenarnya dia ada bersama aku. cuma aku tak nampak. 
cinta bukan hanya kena ada setia , jujur , sayang antara satu sama lain.
tapi cinta kena ada PERCAYA antara pasangan. dengan adanya percaya.
cinta sendiri akan datang pada kita. jangan risau.
selagi hati masih sayang , tsunami melanda pon dia tetap milik kita.
aku cinta you :)


your my sunshine :)


thanks for your love hugs kisses that warm me through day & night 
thanks for this , thanks for everything my furture husband :)

No comments:

Post a Comment