Friday, 7 December 2012

setiap benda yang aku miliki pasti akan pergi :)

aku sedar aku sape pada kau . aku tau kedudukan aku . dan aku tau bukan aku jadi pilihan kau walaupon mulut kau berkata yea .
aku tau aku tade rupa yang cantik , tak memiliki tubuh yang menarik dan tak mempunyai perangai yang menyejukkann kau . tapi aku jugak seorang perempuan . hati nurani dan naluri aku tetap lmbut mcm seorang kaum hawa . kalau kau berputus asa . tu semua keputusan kau . aku takkan pernah halang kau . sebab orang yang kaya takkan pandang perempuan miskin mcm aku . orang kaya cuma memilih yang cantik , bijak , penyayang dan semua yg baik . aku tade package mcm tu . lagipon aku ada satu benda yang aku rahsia kat kau . aku segan bila bersama dgan kau . orang sekeliling pandang serong kat aku . kau anak orang berada , dan kau orang yg bijak . takkan pasangan hidup kau , orang miskin mcm aku . aku dah lama sedar semua tu . mungkin kau kata aku segan sbb rupa kau , hidung kau dan sebagainya . tapi ALLAH yang tau knpa . aku tak perlu terangkan kat kau . sbb nie rahsia aku . aku cuma mampu bercerita dalam blog nie . 
aku cuma perempuan biasa . tade harta , kecantikan , tade keistimewaan , tade personaliti yg patot dibanggakan . aku tak layak utk jadi teman hidup kau . sebab keluarga kau semua dr orang yg berada . org lain akan pertikaikan dgan pilihan kau . aku tau kau pilih aku sbbkan kesian dan bukan sbb cinta . aku terima dan aku cuma doakan kau dapat orang yg sepatotnya dgan kau . aku terima kelemahan aku . smpai mati sekalipon aku akan setia dgan kau even satu hari nanti . kau berdiri dan bahagia dgan org lain . mungkin perkataan nie byk pmpuan da sebut . setia smpai mati . tapi nie la kenyataannya . ALLAH je tau semua . 

No comments:

Post a Comment