Monday, 16 July 2012

tak layak ke aku utk bersama dgan kau ?

hari demi hari hubungan aku dengan dia makin berubah. aku cuba nak ubah kan semua yg salahdlm hubungan.
semuanya tak menjadi. dia ada pengganti senyap2 kea ? yg dia takot sgt kantoi dgan aku. sbb dia tak nak aku buat yg bukan2 ? hmmm aku percaya yg dia syg aku, aku tau semua tu. tapi kenapa setiap kali kat kolej dia berubah ? tapi bila kat rumah dia lain ? hmmm is there something or someone special at kolej makes him change a lot ? ada org baru yg da rampas dia dr aku ? hmmmm kalau mcm tu laa akhir hubungan nie. aku cuma mampu senyum.... dan berdoa yg semoga dia and dia bahagia. jangan mcm aku. aku tak nak dia tak bahagia. sbb dia kebahagiaan aku. mungkin dia taktau ape yg aku rasa. tapi bia aku jd semuanya utk dia sikit demi sikit.

No comments:

Post a Comment