Wednesday 2 May 2012

dugaan yang memeningkan

dugaan kat tmpat blaja bru nie drpd abah. dia takl cukup duet utk tanggung aku lagi. ape perlu aku buat utk aku terus sambung kat sini? aku buntu, aku ada dua semangat yang selalu ada dgan aku. bakal suami aku and of course mama aku. aku nak keje tapi belum masanya aku kena keje. aku kena pastikan aku dapat rumah sewa yg aku bole balek lewat mlm . tade kena sign mcm2 kad. aku nak brniaga kechk2 kat kolej and dlm fb. aku nak buat cake, cookie and cupcake. bnda manisan. aku taktau sama ada aku prniagaan yg aku nak buat nie maju atau tak. aku nak mncuba tapi perasaan takot tu jauh lg besa dr perasaan nak brniaga. tapi si dia kata belum cuba belum tau. aku tak tau nak ckap ape. hmmm

aku nekad, lepas je dip aku nak mndirikan masjid. aku tak nak brcinta lama2, baik aku akhirkan dgan hubungan yang sah. aku hanya akan brkawen dgan si dia. muhammad syafeez saini. sebab aku yakin dia jodoh aku dari ALLAH. aku takkan sia2 kan ape yang ALLAH da bagi utk aku.mungkin aku akan hadapi byk dugaan akan dtg, sbb tu ALLAH nak ringankan dugaan aku dengan kehadiran si dia. aku brsyukur dgan ape yang ALLAH da bagi kat aku, dan aku harap tlg jangan ambil dia dr aku. aku pilih dia kerana aku ingin dia jadi seorang suami utk aku. yg dorong aku ke jalan ALLAH. dan aku yakin dia bole buat mcm tu.

ape yang aku nak ckap, aku akan terus blaja tak kira ape saje halangan yg ada kat depan aku. :) aku tau aku kuat dan mampu tempuhi semua nie. aku mampu utk terima semua dugaan ALLAH. walaupun prmulaan aku sangat tak bole terima. aku sgt cintakan dia. aku harap dia tau sepertimana ALLAH tau. :D

No comments:

Post a Comment