Wednesday, 21 March 2012

wahai hati. kuatkan cinta aku pada dia yea.

hati hati.
jangan laa kau tawar. mcm mana nk kekal smpai mati kalau kau da tawar.
adoii kau nie, jangan laa bikin masalah. nanti aku jugak yang susah.
hmmm hati, kenapa aku cemburu sgt. knpa kebelakangan nie aku asek dpat mmpi buruk pasal dia?
tu semua petanda yg dia curang kea? hmm jangan laa curang sayang.
kesian kat saye, kalau awak curang. sape nak sayang saye lagi? hmm
nanti saye sorang2 bila awak da bahagia. saye sayang awak. jangan laa buat perangai ea?
saye da buang jauh2 dunia players saye sbb saye nak awak sorang je.
saye nak kawen dgan awak sorang je. mati hidup balek saye nak dengan awak je.
hmm jangan tinggalkan saye tau. saye chentakan awak sorang je. sbb hati saye da trtutup nk jadi players da.
sbb jadi players nie memenatkan. hmm saye rindu awak.

awak, saye nk dekat peot. sbb tu saye suka mara2. awk yg selalu kirakan tarikh saye dtg peot bila.
hehe comelnya awak jage saye. awak jage saye. awak laa madu saye. and awak jugak racun saye.
hehehe awak nie ada mcm2 utk saye. sbb tu awak nie one in a milion. atoii.
awak, saye penat. saye nak tito. mehh popok kan saye tito mcm selalu.
ily abang. <33 mmmuuuaaahhhh.

No comments:

Post a Comment