Friday 27 January 2012

setiap hari aku mula menjauhi dia. :'(



aku tak mampu nak cakap pape dgan dia blog.
setiap kali aku nak luah, bnda yang aku nak luah tu mcm tersekat kat anak tekak aku.
diri aku ckap yang aku patot lepaskan dia. tapi hati aku sangat perit nak lepaskan dia.
tapi ape yang aku nampak kbelakangan nie. semua kekurangan ada pada aku.
aku seorang yang bodo dalam semua kerja. tade satu keistimewaan yang ada pada aku.
aku tak rajin, tak pandai memasak, tak pandai mengemas, tak pandai study, tak pandai berdikari.
semuanya aku tak pandai. aku nak yang terbaik utk dia, nak semuanya perfect utk dia. aku rasa diri aku nie tak layak langsung utk dia. tapi dia tak faham ape yang aku pendam sekarang nie. sumpah dgan NAMA ALLAH. aku tak bohong semua yang aku tulis nie. aku tade orang lain. aku tak curang ataupon nak ada hbngan dgan orang. jujur aku ckap skarang semua tumpuan aku hanya utk dia, family, study, kawan2 and ALLAH. tapi kenapa aku ada banyak kekurangan. kenapa aku bodo sangat. 
tapi dia tak faham semua tu. dia ignore aku. aku sedih sangat. saket sangat hati aku nie.
aku tak mampu nak buat pape sebab aku hanya mampu pendam. biarlaa aku saket. aku tak kesah.
sebab nyawa aku tak penting. sebab aku tak pandai nak sayang diri sndri. 
aku bole dikatakan benci dgan dri aku tapi aku tak tunjuk. biarlaa ape yang aku rasa nie. hanya hati aku yang tau. and biarlaa dia trkunci smpai aku mati sekalipon. hanya ALLAH yang faham perasaan aku.
kalau ada jodoh yang lagi bagus utk dia. temukan laa dorang brdua. jangan bg dia terus seksa dgan aku yang tade pape nie. tlg laa. aku mohon sangat2. aku mampu jauhkan diri sikit2. mungkin tu yang dia kata aku berubah. tapelaa, aku rela dia membenci aku semahu dia. tapi jangan hbeskan sisa2 hdup kau dgan orang yg tak brguna nie syg. maafkan aku, sbb trlalu byk kekurangan dan keburukkan dlm diri aku. 
maafkan aku sbb muncul dlm hdup kau. patotnya aku mengelak.
im sorry, i try to make you proud. but i fail.
sorry, i can't be perfect.

:'(

No comments:

Post a Comment