Wednesday 16 November 2011

kemesraan :)



KEMESRAAN ??

aku kea buah hati ?
aku kea sayang ?
aku kea baby ?
aku kea isteri ?
aku kea tunang ?
hmm
aku kea semua tu ?
macam tak je. kenapa semua lelaki tunjuk mesra dia kat pmpuan lain.
tapi kat girlfriend sendiri.
everything's zero !
haha yeah ! zero.
just showing love in front of all the girls just to make them jealous.
yeah. you know what.
i rather died alone tragicly.
then being a little bitch beside you.
im your girl not your whore !


aku nie tak cukup hebat kea?
aku rasa macam aku nie kawan.
kawan rapat yang bole dipelok cium.
haha aku tak faham laa dengan lelaki nie.
and aku tak faham hati aku nie kenapa bole terima.
oh my god. serabot babi !
aku tak tau mcm mana nak yakin kan hati aku sendiri utk percaya kan kau.
kau baru bagitau kau minat musuh aku.
masa kau frust.
kau memang biasa 10 mnit je.
tapi 10 mnit tu sangat menyaketkan hati aku.
sebab hati kau berubah.
aku pena saketkan hati kau kan?
maybe kau ada mnat kat kika, nadia rahim or kawan aku yang akan tnggal dengan aku nanti?
utk 10 mnit?

heee.
yes aku keras hati disebabkan cinta lalu yang mngajar aku berkeras.
sebab aku da terlampau tunduk sebab cinta.
aku takot utk sayang kau.
sebab sumpah demi Allah.
selama hati aku jatuh cinta dengan kau kat college.
even kau da hancurkan hati aku.
aku tak pernah berpaling kat sape2.
hati aku tetap kat kau.
tapi kau hancurkan hati aku.
tapi aku tak tau kenapa aku masih lembut dengan kau.
begitu hebatnya cinta kau MSS.

dlm senyap kau, banyak racunnya.
dlm sayang kau, bnyak rahsianya.
dlm cinta kau, bnyak kejutannya.
dlm tangisan kau, bnyak kesakitannya.
tapi dlm hati aku tetap ada satu cinta suci yang sangat mencintai kau.

mesranya bila kau dengan kawan2 aku.
pasal 7e semua kau cerita pait manis.
tapi aku? kau tak kongsi.
kisah aku luar dalam kau sangat nak tau.
even aku tak bgtau. kau tetap nak tau.
hm
aku nie terletak kat tapak kaki kau kan?
aku nak kau buat satu keputusan dlm hidup kau.
teman hidup bukan utk saje suka2.
api utk selamanya.
semuanya share.
bukan share dengan orang lain.
aku tak heran kau nak ignore aku.
buat mcm aku tak wujud dlm hdup kau and family aku.
aku bole blah tapi lepaskan aku dulu baru kau bole buat aku mcm ta wujud.
:)
aku sayang kau and aku cinta kau mcm selalu.
tapi aku tak pasti hati aku dlm keadaan mcm mana.
stabil, saket atau parah.

<3


remember that.

No comments:

Post a Comment