Tuesday, 15 November 2011

luahan hati seorang yang bergelar " TUNANG "

aku da digelar tunang kepada si dia.
tapi satu yang aku tak rasa spenuhnya dari dia.
diberi kemanjaan oleh si dia.
dengan sape lagi tempat aku dimanjakan selain mama and dia.
hm mungkin sukar untuk dia bagi semua tu kat aku.
aku tak nak mengharap.
kalau aku mengharap, aku yang kecewa.
bukan dia. aku cuma nak hubungan nie selalu penuh dengan kaseh sayang.
aku nak perkahwinan aku insyAllah.
kekal smpai bila2. sampai ke syurga aku dapat jugak bergelar isteri pada dia.
tapi aku harapkan tak sama mcm dia.
mungkin dia tak harapkan hubungan nie kekal lama.
sebab aku bukan sape2. aku sekadar teman gelak. tu je.
aku tatau aku patot harapkan ape lagi.
jadi seorang tunang dan bakal menjadi isteri kepada si dia.
bukan bnda yang bole dibawak main2.
kawen bukan utk sehari dua tapi utk selamanya.
aku je tak pasti sama ada dia berpikiran sama macam aku atau tak.
aku cuma mnta si dia manjakan aku sepenuhnya.
sebelum aku memejamkan mata aku buat kali terakhir.
:)



No comments:

Post a Comment