Wednesday 19 October 2011

KEINGINAN ;)



KEINGINAN??
adehh entah ape aku merepek malam nie.
hahahaa.
entah , secara tiba2 aku rasa mcm nak k*** dia sangat2.
aku pon tatau kenapa.
very very nak.
sangat sangat.
sebab rindu sangat gila gila bapak burit dengan dia.
hmmm
aku nie kalau bole nak masok dalam bilik tu, nak pelok dia kuat kuat tak nak lepas.
nak tiom2 pipi dia yang tembam tu.
geram geram geram !!!!
huh !!!!
ape aku nak buat nie eah?
nak kawen tak bole , tade duet.
aku tak nak kawen koboi !
ahahahaha.
sewel da aku nie ting tong kot.
hahaa sayang dia !
aku suka sangat cari gaduh dengan dia.
suka ckap dia mngatal , curang etc.
padahal dia tak buat pon , entah aku suka dia buat muka.
and suka dia pujuk aku , tapi haram.
susah sangat nak pujuk aku , tau laa aku nie kepala batu.
tapi bole pecah jugak batu nie tauk ! tak nak cuba.
ego punya laki !!
entah laki sape laa tu , of course laa laki aku.
adehh burik burik !! sayang kau laa pandai !
eeeeeee !! geram2 !!
nak serbu bilik tu , nak tido.
tuting dia je bol buat aku tido. tapi nak tido mcm mana.
tuting tu trlekat kat dada dia , tak bole nak cabut.
kalau bole, da lama aku cabut. simpan dalam mulut.
HAHA biar dia tade tuting selama dia bukan milik sah aku.
hahahaha kecian dia , sayang gila kat dia.
dia mandrem aku nie sampai aku bole angau.
:DD
weh sayang , tido sedap nampak. yelaaa , bau badan baby ada trlekat kat selimut bantal and tilam tu.
baby nie tade ape nak dibau. bau bear bear nie bau si didie tu.
eeeewww !! gross !! like a jerk !!
love you like i love your T*T*
hahahahahah <3


P/s : aku tak gedik ! ada laa sikit, bila dengan laki aku je.
tu pun buat buat. HAHAHAAHA !!


No comments:

Post a Comment