Wednesday 10 August 2011

sayang.. hati kau sentiasa and selamanya untuk aku kea?

sayang..
hati kau sangat sangat berharga untuk aku..
kau tau tak semua tu?
setiap kata kata and setiap ciuman yang kau bagi kat aku tu sangat sangat berharga..
kau buat hidup aku sangat beerti..
kau buat diri aku nie sangat diperlukan..
kau perlukan aku kea?
kau sangat butuh aku kea?
macam mana bila aku da tade depan mata kau nanti?
macam mana kalau ALLAH amek nyawa aku nanti?
macam mana dengan kau?
kau sedih tak? kau nangis tak?
kau sunyi tak?
tapi percaya laa sayang.. bila aku tade nanti..
aku akan doakan kau dapat yang someone yang lagi special dari aku..
yang takkan saketkan kau and takkan bagi kau keluarkan setitis pun airmata kau..
aku harapkan jodoh kau.. yang bole bagi semua kebahagiaan tu kat kau..
bukan aku mengharapkan aku mati..
tapi aku takot ALLAH tarik nyawa aku terlalu awal..
aku tak nak kau sunyi bila tade aku..
aku tak nak kau nangis bila aku da lelapkan mata aku selamanya..
aku tak nak kau murung and takkan dapat pengganti aku..
aku nak kau dapat pmpuan yang secantik bidadari..
yang bole buat hati kau cair sangat bila dengan dia..
aku tak cantik..
aku cuma ala kadar je..
aku dapat bagi kau kebahagiaan yang semampu aku boleh bagi kat kau..
aku dapat bagi belaian yang aku termampu bole bagi kat kau..
tapi kau nak tau satu benda?
aku da bagi sepenuhnya yang aku tak pernah bagi kat orang lain sebelum kau..
sebab aku tau kau laa orang yang paling layak dapat semua tu..
aku tak mampu nak bagi kau harta..
aku tak mampu belikan ape yang kau idamkan..
tapi aku harapkan aku dapat bagi semua yang kau nak..
sebab kau terlampau istimewa..
biarlaa sebelum2 nie kutuk kau..
kau cakap diri kau hodoh..
padahal tak sayang..
kau ada rupa.. kau ada semuanya..
kau PERFECT sayang..
aku tak pernah jumpa lelaki yang se PERFECT kau..
kau terlalu sempurna untuk aku..
sampai aku rasa yang aku tak layak untuk kau..
kenapa kau pilih aku?
sedangkan aku KOSONG..
im NOTHING.
im NOBODY..
aku tak PERFECT..
aku USELESS..
aku nie yang HODOH..
bukan KAU..
aku nak selalu ada dengan kau..
aku nak selalu buat kau happy and ketawa..
aku nak kau bahagia dengan aku..
aku nak kau jadi SUAMI aku..
aku nak bina mahligai dengan kau..
aku nak bagi kau BABY yang sangat sangat comel..
hasil daripada kau..
hmmmm
aku cinta kau sayang..
cinta yang teramat sangat..


AKU HARAP KAU TAU..

No comments:

Post a Comment