Saturday 20 August 2011

hari semakin dekat :'(

today hari sabtu. lagi 4 hari untuk aku spendtime dengan dia cukup cukup. hehe hipokrit gelak besar, dalam hati nanges meraung sebab tak biasa pisah dengan dia lama2. dulu maybe bole sebab tak couple. tapi now dia da digelar tunang aku. sedih kot.. nak meraung kuat2 tapi nanti if aku meraung dia mesti risau. aku takot hilang dia, aku takot dia tak balek KL lagi. dia balek sarawak seminggu. mcm mana aku nak survive seminggu tu tade dia?? aku sorang sorang, aku makan tade dia. aku mandi tade dia and paling aku takot.  aku tak dapat tido sebelah dia :'( aku rindu dia. sangat sangat. sekarang pon aku rindu dia even kat depan mata. aku mampu taip and menanges depan kau mr bloggy. cuma kau je tempat aku luah semuanya. aku tak bole tade dia. pisah paling lama pon tak sampai 3 jam. hari rabu dia nak balek da. aku sorang sorang. macam mana? aku rindu dia. aku da tak bole pisah dengan dia. da tak bole. aku da terbiasa ade dia. sape nak teman aku tito nanti if bukan dia ??

:'(

No comments:

Post a Comment