Monday 18 July 2011

YOUR JEALOUS :)

im happy if you jealous so much :) because in that way i know how much you love me and adore me so much.
i'm sorry my dear. aku da buat kau saket hati. aku tak sangka sampai mcm tu sekali kau cemburu. aku suka kau cemburu tak bertempat. aku suka kau kawal aku, sumpah aku cakap aku suka. aku tau kau takot hilang aku and mcm tu jugak aku. aku sangat takot hilang kau. kau nyawa aku.. kau hati aku.. kalau kau tade.. nyawa aku pun takkan ada dengan aku. cuma jasad yang terbujur kaku yang akan kau tengok. kau segalanya untuk aku.. don't you realise that? kau jangan tipu aku sayang. aku tau kau demam and demam kau makin terok. aku nak mnta izin. bole tak aku jaga kau bila kau saket dan bila kau sehad? bole tak aku jaga kau as wife kau? kau kata aku isteri kau.. tapi kau tak bagi aku jaga kau mcm tu. hmm aku memang tak perfect, aku sangat sangat "ZERO". AKU TAK SEISTIMEWA MACAM KENANGAN LALU KAU. yang da stay dengan kau sampai 3 tahun. hehe CEMBURU? yes. SAKET HATI? yes. tapi ada aku bagitau? NO! sebab aku tau kau akan nanges and serbesalah dengan diri kau. aku tak nak kau rasa macam tu. aku tak nak sayang. aku sayang kau bagai nak mati. hm kau demam terok sangat. sepatotnya kau duduk kat rumah, rehat secukupnya sampai kau sembuh tapi kau still nak ikot aku kemana je aku pegy. bukan maksudnya aku tak kasi tapi aku risau sangat. aku nak nanes je tadi sebab aku rasa serbesalah. aku rasa terharu. aku benci diri aku if demam kau makin terok. tolong laa sayang. aku nak kau sehad cepat. bukan bagi demam kau makin terok. hmm aku chenta kau, aku tak nak janji tapi selagi chenta kau untuk aku. aku akan setia dengan kau. aku takkan berpaling kat orang lain. sebab kau terlalu istimewa dalam hidup aku. sumpah demi ALLAH. kau hadiah paling tak ternilai dalam hidup aku. hmm aku sangat perlukan kau dalam hidup aku. abang long, zam, abe, abang helmy, bajak, didie and anyone that adore's me. semua tade kena mengena dalam hdup kita. belaian, pelokan, chenta, sayang, even badan aku sekali pon. semuanya HANYA UNTUK KAU SAYANG. aku mnta maaf sangat2. lepas nie semuanya untuk kau. rndu aku hanya milik kau. semuanya.
HANYA MILIK KAU :'(

No comments:

Post a Comment