Saturday 16 July 2011

if you ask me, will you marry me?


kesian dia demam hari nie. hm aku doakan dia sehad cepat. if tak bole jugak, biarlaa tuhan amek semua saket dia bagi kat aku. biar aku ganti tempat dia. amin. aku tak nak dia saket, kesian dia. biar dia sehad sangat2. hm aku sayang dia. kalau tengok dia mcm tu. susah hati aku. aku tak nak tunjuk yang aku risau. nanti kesian dia. nanti dia pura2 tak saket sebab tak nak aku susah hati sangat. hm YA ALLAH, kau alihkan saket dia kat aku. jangan bagi dia saket lama2. hmm aku nak kawen dengan dia tapi aku kena simpan duet dari sekarang. mama kata aku bole kawen lepas habes blaja tapi ikot pada kewangan. kalau kewangan tak okay. kena tangguh sampai kewangan okay. hm entah tahun bila laa tu kan? um kena kumpul jugak. huu 3 tahun tu bukan  lama. sekejap je. dulu bole laa cakap 3 tahun tu lama. now da tak. hm aku harapkan jodoh aku dia and bukan orang lain. biarlaa dia jadi chenta mati aku. sampai bila2 pun hanya dia. aku sayang dia!!! kalau laa dia tanya. will you marry me. nie jawapan aku.









I SAY..

I DO..   <3 :)   

No comments:

Post a Comment