Monday 18 July 2011

I HATE MYSELF!!


aku benci diri aku. kenapa aku start smoke? kenapa? kenapa aku langgar janji aku? kenapa aku sanggup buat dia sedih? apehal dengan aku nie?? DAMN! aku buat dia sedih. aku benci diri aku!! aku bagi dia smoke balek!! aku tak bole maafkan diri sendiri. tak bole!! bodonya aku!! aku sayang dia tapi kenapa aku nie? serabotnya kepala aku tambah dengan saket kepala lagi. aduh!!!!! da laa masalah baru pulak timbul. hm bajak, tolong laa. aku da bahagia sekarang nie. tolong laa, aku chentakan feez je. tolong jangan pisahkan aku dengan dia. ktorang da tak bole pisah if pape pon jadi. aku sanggup berubah untuk bersama dengan feez. aku sanggup lepaskan didie yang da 2 tahun dengan aku semata mata untuk feez. aku memang happy and bahagia sangat dengan feez. cuma kau je tatau. dia memang baik, tapi disebabkan kau tak kenal dia. kau cakap dia mcm didie. dia bukan didie and sangat berbeza dari didie. dia faham aku and dia tak pena kongkong aku. dia sangat sangat istimewa untuk aku and percaya laa. aku takkan terima kau balek. kau abang aku. sampai mati aku tetap dengan feez. aku cuma sayang dia je. sumpah aku sayang feez.

No comments:

Post a Comment