Wednesday 13 July 2011

you mean the world to me :)


nampak tak entry aku kali nie? hm yea dia sangat sangat bermakna dalam hdup aku. aku sanggup buat ape je untuk dia. aku tak sanggup nak tengok dia susah or pape pun. aku selalu akan ada untuk dia time susa and senang. dari situ aku and dia bole rapatkan lagi hubungan. sejak 2 hari berturut2 dengan dia. langsung tak pisah. sekarang nie aku tak bole nak pisah langsung dengan dia. susah if da macam belangkas tiba2 nak pisah. hmm padahal satu condo je, pun da rndu tak habes2. aku bukan cakap dia tak sporting kea ape. aku sentap laa, aku nak dia selalu ada dengan aku. kalau aku da ajak sekali bergurau dengan kawan2 aku. join la sekali. aku akan bagi sepenuh perhatian aku kat dia, seluruh belaian and sayang aku kat dia. and aku da bagi tu semua kat dia. aku sayang dia, seriously chenta kat dia. mcm nak mampos sayang dia. ktorang nie da macam bukan tunang tau tak, macam da nikah 3 tahun. adeh hati hati. sayang betol kau kat dia eah. hehehe tapi tape.
sekarang nie dia tenga kering. kesian dia. hm macam tadi dia lapar. tapi tade duet. so aku sengaja laa cakap yang aku nak kad bank. tapi memang betol laa aku nak keluarkan duet. tapi bila nak keluarkan tak bole sebab da pukul 12. hmm aku da buntu, so aku nak pnjam laa kat nini tapi nini da tito. hm aku da giveup so balek laa diamond balek. then terserempak abang bob kat depan kedai. hehehe maybe ALLAH tau aku tenga usaha nak bagi dia mamam. so aku tak kesah laa tebalkan muka aku pnjam duet untuk isi pwot dia. asalkan dia kenyang. tape sayang, untuk kau ape pun aku sanggop buat. jangan risau aku sentiasa dengan kau. aku takkan tnggalkan kau even sekejap pun. kau nyawa aku, kalau kau susa, aku akan ikot susah jugak. aku chenta kau sampai mati. aku tak nak kau lapar, aku tak nak kau saket, aku tak nak pape pun jadi kat kau. selagi kau dengan aku. aku akan pastikan makan minum kau terjaga. kau sehad and tade sape yang berani kacau hdup kau. aku chenta kau.






MUHAMMAD SYAFEEZ SAINI <333

No comments:

Post a Comment