Monday 11 July 2011

don't let me go..


sweet kan? hehehe macam nie laa aku dengan dia. tak bole nak pisah langsung da. kalau bole 24/7 laa nak dengan dia. hm nie laa chenta kan? aku yakin yang aku takkan pena jemu dengan dia. aku takkan rimas if dia nak jealous sangat if bnda tu hal kechk pun. sebab tu bole membuatkan aku percaya yang dia betul betul sayang kat aku. aku da tak nak lelaki lain dalam hdup aku. biarla aku dengan dia je kekal sampai nikah and sampai bila bila pun. AMIN! dia sangat sangat faham aku. semua yang aku buat dia tetap sokong. tapi bnda yang salah dia akn mara. tapi bukan laa mara, cuma mara2 bergurau je. hehe aku sayang dia and harapan aku perasaan dia sama macam aku. aku da tak bole pisah dengan dia even sesaat pun. parah kan? nak buat macam mana. hati aku da melekat dengan dia. sesaat pun tak dapat bau badan dia. aduh bole meroyan aku. entah laa, aku da sayang kat dia tahap gila babi da nie. bila dia ada kat sebelah aku. lenanya aku tito. tapi now? hm susah sangat. i need him so badly. he makes my life so complete. dia sangat sangat istimewa. sangat sangat indah dapat miliki dia. dia sangat sangat manja, sangat sangat lembut hati. tolong laa pade budak budak lelaki kat luar sana. tolong laa jangan ganggu aku. aku tak heran laa rupa kau handsome kea, gigi kau chantek kea, senyum kau manis kea, konek kau besar kea. suda suda laa tu. kau cuba laa sebanyak mana nak tackle hati aku. wa takkan cair laa babe. sikit wa tak heran sama luu. ktk juak dlm hati kmk, ktk org faham sik?  aku sayang dia, aku cinta nak mati kat kau MSS. aku merayu jangan pena lepaskan aku sayang :'(

No comments:

Post a Comment