Wednesday, 6 July 2011

saket ..

saket ?? yea. sangat sangat saket sekarang. aku disamakan dengan pmpuan laen :) yea aku sedar aku jahat. thanks MSS. aku sayang kau gila babi tapi kau samakan aku dengan pmpuan2 yang lepas lepas dengan kau tapi sikit pun aku tak pena cakap macam tu. aku tau aku tak patot dengan kau. ada ramai lagi yang tunggu kau kan? :) aku tau aku tak perfect mcm yang lepas lepas, aku hodoh, aku zalim. tapi cuma 4 je yang aku akan teros curahkan kat kau. 

CHENTA..

KEBAHAGIAAN..

BELAIAN..

PERHATIAN..

aku cuma bole bagi tu je tapi kau ada nampak kea semua tu? aku memang zalim sangat kan? aku memang suka cari pasal kan? aku memang suka saketkan hati kau kan? aku asek tak faham kau kan? :) aku sanggop mati untuk kau. if kau da ada pengganti aku, yang bole sayangkan kau lebih dari aku. kau mnta la cincin nie kat aku. bagi cincin nie untuk yang layak je. aku sangat chentakan kau..


TAPI..................

aku sama je dengan perempuan perempuan yang pena bersama dengan kau dulu...
hmmm kejamnya aku.... :'(

No comments:

Post a Comment