Saturday 2 July 2011

im scared :'(

aku takot... hm... bulan 9 dia nak balek kampung da. hm mesti aku rndu kat dia. aku bole jadi gila tade dia. jujur aku cakap paling lama pun sejam je aku bole pisah dengan dia. mamam kea ape kea mesti nak ada dia. kalau bole tito pun aku nak dengan dia. huhu sayang, nanak la tnggalkan baby. balek awal tau. jangan la sampai brmnggu mnggu or brbulan bulan. nanti kang baby mati rindu kang macam mana? huhu kalau baby tak sayang kat awak. baby takkan takot macam nie. sayang?? nak ikot balek sarawak laa. hehe gedik pulak aku nie. nanti aku tak tentu arah tak dapat bau badan dia. hm aku tak bole jauh dari dia.. aku tak bole hilang dia.. if aku hilang dia aku bole mati.. aku tak nak mati dulu sebab nanti dia sorang sorang. aku tak nak dia sorang sorang. aku tak nak dia putus kaseh sayang aku. sebab aku nak curahkan semuanya untuk dia.

TO ALL GIRLS AND BOYS YANG ADA RASA IRI HATI DENGAN DIA OR AKU OR KAMI BERDUA. PLEASE HEAR WHAT I WANNA SAY :

aku tak kesah ape yang korang nak buat kat ktorang, kalau korang semua nak hancurkan hubungan aku dengan dia. jangan mimpi, sebab bnda tu takkan jadi. cuma ALLAH and MAUT yang dapat pisahkan kami. wey betina betina yang mulut macam gampang kat sarawak or mana mana je. kau jangan nak cakap macam macam pasal tunang aku. korang kata dia tak hensem? kau tu lawa sangat kea? kau nak cakap dia tak laku? laku je, kenapa aku bole jatuh hati dengan dia? kea kau yang tak laku sebab tu kau nak cakap dia macam tu. haha sedar la, kau tu pun tak perfect. and to all guys. sorry im taken by him. and cuma dia je yang ada dalam hati aku. FULLSTOP !! kami sangat sayangkan each other. please dun tear us apart :'(


No comments:

Post a Comment