Tuesday, 19 July 2011

saket.. makan dalam.. rupa rupanya selama nie kaseh sayang aku tak cukup untuk kau :')

saket.. sangat saket.. sangat makan dalam.. sangat sangat.. tak semestinya langgar janji hisap rokok semua, menunjukkan aku tak sayang kau. aku banyak masalah. belum habes satu. satu lagi datang. kau tade kat tempat aku and kau takkan tau ape rasa nie. benda nie akan bebankan kepala kau. tapi kau takkan faham punya :) lagipun kawan aku da faham yang sekarang nie aku tak bole renggang dari kau. aku yang suruh dia tempatkan diri dia kat tempat aku. kalau balak dia ada dengan dia 24 jam. mesti dia akan buat bnda yang sama. aku bukan pompuan yang senang2 nak sayang orang. aku bukan pmpuan yang senang nak dimiliki. tapi dengan kau, aku sangat sangat lemah bila dengan kau. aku cepat sayang kau. itu kau tak nampak kan? kau tak nampak belaian kasih sayang and chenta aku kat kau kan? kau lebih percaya cakap BAJAK kan? bagus laa kalau macam tu. aku jahat, aku bodo, aku tak layak dengan kau. betul la cakap aku. semua yang aku nak, semuanya takkan kekal dengan aku. tape, if tade aku pun, kau bole hidup bahagia. kau bole dapat yang lebih bagus dari aku. BAJAK? aku da cakap dengan dia jangan ganggu aku lagi. aku memang bahagia dengan kau. aku memang cintakan kau. aku memang sayangkan kau. aku memang perlukan kau. aku kurus? bukan sebab kau tapi sebab ROKOK. memang aku da langgar janji and aku jujur dengan kau. aku tak pena and takkan bole tipu kau. tapi ape yang kau nampak? kau nampak aku langgar janji and ape yang bajak cakap tu betul. haha tapela aku memang jahat and takkan pena berubah pun kan? yea aku tau selama nie aku saketkan hati kau. tapi yang aku tau. chenta aku terlalu besar untuk kau. bukan aku sengaja nak saketkan hati kau. tapi keadaan buatkan aku jadi macam nie. aku terasa sangat.. saket gila hati aku macam nak tercabot bila kau tulis ape yang bajak cakap tu betul. hahahaha! aku da bagi seluruh chenta aku kat kau. aku da curahkan semua kasih sayang aku kat kau tapi ape yang aku dapat. tak dapat pape, selama nie kau tak percaya chenta aku and kewujudan aku nie. aku nie hantu kea? aku nie halimunan kea? aku nie ape??????? aku nie da mati kea? kalau kau nak sangat aku mati. aku bole buat!! aku tak takot mati untuk kau laa!!! aku nie mcm tunggul laa kan??? hahahaha saket bodoh dalam nie!!!!!

No comments:

Post a Comment