Thursday 21 July 2011

kisah masa lepas aku..

entry kali nie.. aku nak ceritakan satu kisah yang pena wujud dalam hidup aku. kisah cinta yang sangat sangat buat aku bangga sampai mati. pertama kali aku nampak dia, memang aku sangat benci sebab dia poyo gila babi. aku benci orang yang bajet bagus nie. tapi at last dia jadi kawan aku. yang kenenkan dia dengan aku. tehaa budak convent. aku nampak dia kat jj bukit raja. and bertukar no dengan dia bila tehaa kata dia tenga cari someone. so aku pun tukar jela no dengan dia. lama kelamaan aku rapat and makin rapat dengan dia. aku tak memilih. muka jerawaat kea ape kea. tu semua tolak ketepi. aku da tau dia sape and dia pun tau aku sape. so we get along. aku mula sayang dia tapi sayang aku tu tak kesampaian. sebab aku kena korbankan rasa tu untuk kawan aku. tapi tape, biar kawan aku bahagia. daripada aku. :) aku tau semua yang aku nak aku takkan dapat. so aku pegang prinsip tu. aku happy tengok dorang tapi dalam hati. aku tau perasaan yang aku simpan tu mcm mana.



satu hari tu ada kes kat sekolah. bnda yang aku tak pena buat. aku dituduh buat. orang yang menuduh aku tu kawan aku sendiri. gf kepada dia. haha sangat sedih bila dia jugak tuduh aku sedangkan dia kenal adik dia macam mana. tapi disebabkan gf dia. dia percaya bulat bulat. memang time aku benci dia. sumpah aku benci. sampai nak bawak aku pegi balai. pergh! rasa nak tumbok muka dia dengan kawan aku tu sekali. engat mak bapak aku ajar mencuri kea? biar tade duet tapi jangan sesekali mencuri. makan duet haram. tak nak aku. eeee. hm tapi nak buat mcm mana. diri sendiri laa kena backup kan?


tak lama lepas tu.. dalam masa 2 tahun dia tak contact aku. terus dia telefon tanya khabar. aku engat dia nak mnta maaf la bagai kan. rupanya dia mnta no ex gf dia. dia nak contact balek dengan ex dia. then aku bagi laa. mcm pukimak punya perangai. benci bertambah. tapi benci tu mula kurang bila dia mnta maaf dengan ape yang jadi. dia patot percaya kat aku. sebab kawan kawan aku mengaku silap dorang kat dia bila dorang tengok merah2 kat belakang badan aku. :) tape. aku tak kesah pun. sebab aku tau aku tak salah. berani kerana benar, takot kerana salah. aku tak heran ape nak cakap. aku tau aku sape. dia mula laa nak start balek masa lalu. nak ngorat laa bagai. tapi time tu aku da couple dengan achik. hahahaha padan muka kau. so dia propose jadi adik dia mcm dulu la kan. aku terima jela. dia single, dia suruh aku carikan couple tok dia. aku carikan and jodohkan dia dengan kakak angkat aku. nama dia FARAH NATASYA MOKHTAR. nama sedap tapi perangai mcm pelacur.. da habeskan duet bro aku tapi main dengan laki lain. mcm sial. hm sampai kecewa bro aku tu. :) time suka duka aku dengan dia. bila dia kecewa dengan betina tu. aku selalu ada kat sisi dia. mcm tu time aku frust dengan achik. hahaha bla bla..







mula mula nie yang aku rasa dengan dia bila mula2 aku dapat dia balek. chenta yang sangat sangat terindah masa mula2. susah nak pisah dengan dia. ktorang tak gaduh langsung. aku serah semuanya kat dia termasok maruah aku. tapi alhamdulilah ALLAH sayang aku. dia lindung maruah aku daripada hilang mcm tu je untuk dia. :) lepas 5 bulan ktorang da mula renggang..







kenapa eah mula mula bercinta semuanya indah? tapi lama kelammaan semuanya da jadi mcm ape je. aku benci if hubungan makin hari makin renggang. hehe dia guna kekerasan kat aku lepas 2 tahun couple. :) perlu kea sayang gunakan kekerasan. aku tau aku banyak kali curang tapi bersebab. aku fobia bila kena pukul. ada dia tau? tak. dia pegy dengan janda pukimak tu main gamba pelok2 kat bagan. saket tak hati? engat hati aku nie hati ape? dari dulu sampai sekarang saket hati aku tak pena hilang. sayang pun tak guna. pukul laa aku selagi kau tak puas. aku tak heran. asek gaduh. dulu sweet cara percakapan kau. sekarang pergh! hebat gila. mcm ckap dengan musuh. haha kau yang relakan aku kat feez. kenapa kau still tak bole terima. kau buat hati aku mcm bola, tendang kemana mana kau nak. haha kau buat aku serbesalah. sape yang cakap aku tak perlukan kau? kau yang buat keputusan sendiri. janji nak berubah tapi mcm sial. 







tapi sorry,  nie laa perasaan aku sekarang kat kau..
aku benci kau sebab kau menipu. memang aku pena scandel dengan bajak tapi aku sedar awal. aku lepaskan dia and bg peluang kat kau. even kau da guna kekerasan kau tu. tapi ada kau sedar? tade kan. haha sekarang kau dengan janda tu. da pegy mampos la bai! sikit sayang aku kat kau as akak da hilang la weh. aku benci kau sampai mati.  kau takkan dapat kemaafan dari aku even aku mati sekalipon. kau penipu. ckap orang penipu. sebenarnya kau tu yang penipu laa babi! aku tak nak tengok muka kau. even aku da nazak sekalipon. aku harap muka kau tu takkan mncul2 lagi dalam hidup aku. kau dan aku tade pape hubungan lagi. takkan ada. aku tak kenal kau lagi. and aku tak pena kenal sape kau. HATI KAU MEMANG NAK KAN JANDA ANAK 3 TU KAN? FIRST LOVE LA KATAKAN. WEH CAKAP JELA KAU NAK JANDA TU. AKU TAK HERAN. TAK TERGUGAT PUN WEH. AKU COMEL, AKU LAWA. PERLU KEA AKU TERGUGAT DENGAN MAK ORANG TU. HAHAHA yang penting. aku nie tunangan orang. and nak tau satu benda. AKU BANGGA JADI WIFE KEPADA MUHAMMAD SYAFEEZ SAINI TAK LAMA LAGI. and aku harap biarlaa 3 tahun nie dipercepatkan. aminn aminn aminn... and yang paling terpenting aku benci kau!







SITTI NORDIANA BNTI SHARIP !!
LEBIH DIKENALI AS..


DIECRAZY PENK-KIDZ..

;P









No comments:

Post a Comment