Thursday 28 July 2011

missing you :)


cuba tengok couple kat atas nie? sweet kan?
hehe macam nie laa si buah hati aku dengan aku. dia manja sangat dengan aku. tapi aku rasa ktorang lebih sweet daripada couple kat atas nie. sebab setiap prgaduhan yang jadi. akhirnya akan timbul gelak tawa aku and dia. tak sampai 5 mnit gaduh. da mula gelak histeria semua. haha rndunya nak dengar dia gelak, senyum, tito. semuanya aku rndu kat dia. aku sayang dia sangat. malam nie dia tak tito kat rumah mama sebab kak intan ajak dia tito subang. :( tapi tapelaa tade rezeki nak tengok dia tito. comel sangat muka dia time tito. tenang je hati aku tengok dia. 

HATI.. HATI..
cepatnya kau jatuh hati dengan dia, banyak keistimewaan dia bagi aku. tapi biar aku sorang je tau kenapa. dia sangat sangat berharga untuk aku. aku tak bole hidup sesaat pon if dia tade. sebab dia da macam nyawa aku. and dia chenta terakhir aku. kalau dia takkan jadi milik aku. biarla aku hidup solo, if tak. matikan jelaa hidup aku. aku sangat sangat sangat mengharapkan dia. sangat perlukan dia, sangat sangat nak dia untuk jadi milik aku. aku mampu berdoa je sekarang nie. aku harap ALLAH makbulkan doa aku. aku cuma nak dia jadi milik aku abadi. 

selagi aku hidup. biarla aku yang jaga hati dia, sayang dia and hargai dia. aku suka belai dia, suka sangat belai muka and rambot dia. dia berhak dibelai. dia sangat istimewa untuk aku. dia baik sangat. sanggup masa lalu dia saketkan dia. aku pon tak sanggup tengok dia nanes. sayang percaya laa, aku sayang kau. hanya kau je dalam hati aku. yang lepas2 aku da hapuskan. aku nak buat seribu satu kenangan dengan kau je sayang. hdup aku terlalu indah bila bersama dengan kau. 

kalau bole, biarlaa aku jaga kau. kalau bole bila kau nanes, biarlaa aku yang lapkan airmata kau. kalau bole, bila kau mara. biarlaa aku yang tenangkan kau. kalau kau rndu, biarlaa aku yang jadi pengubat rndu kau. biarlaa aku jadi semuanya untuk kau. untuk buatkan kau bahagia. aku chentakan kau. kaseh sayang aku tak pena lekang untuk kau. aku tak pena jemu manjakan kau. sebab kau sangat memerlukan semua tu. selagi kau nak, aku akan sayang kau, manjakan kau, chentakan kau and belai kau selagi kau tak jemu. kau terindah sayang. sangat terindah. semua tu buat aku bahagia and buatkan aku lemah bila kau jauh dari aku. 

AKU LEMAH TANPA KAU SAYANG :'(

No comments:

Post a Comment