Friday, 29 July 2011

hati.. jangan mengalah please :'(



YA ALLAH ! TETAPKAN HATI AKU..

hmm hati nie da rasa serbesalah. hati nie da saket balek. huhu maafkan aku sebab da buat orang lain semua benci kat kau. maafkan aku sebab aku kau kena halau. maafkan aku sebab aku kau dititle kan lupa kawan, berubah and macam2 lagi. maafkan aku sayang. aku memang jahat sebab pisahkan kawan2 kau dengan kau. aku tau daripada couple and kawan. kawan lebih penting. sebab selamanya kawan dengan kita. aku sayang kau and aku tak nak semua nie jadi sebab aku. aku happy pade luaran tapi bila aku tau zam ckap mcm tu kat kau. automatic dalaman aku terus saket. aku bole mengalah and relakan kau untuk dorang tapi hati aku.. hati aku tak kuat sayang.. hati aku tak relakan kau pergi dari hidup aku.


AKU BOLE MATI TANPA KAU !

TAPI kenapa sekarang dorang nak dengki dengan kita? kenapa dorang nak pisahkan kita? aku kea penyebabnya? aku tak mnta untuk mncul dalam hdup kau and dorang. aku tak mnta hati nie untuk jatuh cinta dengan kau. aku tak mnta untuk kau sayang aku. aku tak mnta cinta nie hadir dalam hdup aku. 
tolong laa..

aku bukan macam pmpuan lain. bagi aku peluang untuk jaga dia. bagi aku peluang untuk sayang dia. bagi aku peluang untuk cintakan dia. bagi aku peluang untuk miliki dia seumur hidup aku. aku tak bole hdup tanpa dia. aku lemah tanpa dia..

YA ALLAH.. kuatkan hati aku..
aku tak nak tunjukkan aku lemah depan dia..
nanti dia sedih..
biarkan dia bahagia..
kalau bole, amek semua kebahagiaan aku untuk dia..
tapi jangan pernah bagi dia susah ataupun sedih..
jika aku tak dapat bersama dia..
carikan jodoh yang terbaik untuk dia..
matikan aku sebab aku hdup cuma untuk dia..

:'(




No comments:

Post a Comment