Wednesday 29 June 2011

Erqah Akmal

kakak aku nie nak pndah da. hm dia tak sayang aku kot. sebab tu dia nak pndah. tapela biarla dia asalkan dia berjaya. dia janji tak nak tnggalkan aku tapi dia tetap nak pergi jugak. aku tatau la, aku serabot gila. lepas sorang sorang pergi. tinggal aku and kak long je. banyak yang dia faham pasal aku and aku pun nak faham dia jugak tapi kenapa perlu dia pergi ?? kak.. kau engat tak time kita mula rapat? kita tak bole lekang if tade each other kan? kau tak rndu kat aku nanti kea? kau tak sedih ke nak tnggalkan aku nanti? hm

AKU..

sayang kau..

AKU..

tak nak jauh dari kakak aku..

AKU TAKOT..

tak dapat mandi and tido dengan kau lagi..

AKU JANJI..

aku akan buatkan kau maggie tiap2 hari..

ASALKAN.....

KAU TAKKAN TINGGALKAN AKU..

HMMMMMM...

:'(





No comments:

Post a Comment