Sunday 31 July 2011

ALLAH MAHA BESAR


Hanya DIA yang satu..


today first puasa and first puasa aku dengan si dia :) seronok sangat tapi kesian kat dia. dia mesti rindu nak sahur dengan family dia kat sarawak. kalau laa aku nie ada duet, aku da hanta dia balek sarawak sehari dua kea. kesian sayang aku tu. aku harapkan sahur nie, buka puasa nanti, raya and ape ape pon. aku nak sambut dengan family and si dia sampai mati. mama cakap and si dia pon cakap doa orang orang yang berpuasa dimakbulkan ALLAH. insyALLAH aku nak solat dengan si dia tiap2 hari dan aku nak doakan kesejahteraan family aku and dia. tapi sekarang aku nak tambahkan satu lagi doa. aku nak doakan biar jodoh aku hanya dia sorang je. cuma tu je doa aku. aku tak pena pandang dia sebab duet dia atau nafsu semata2. aku sayang dia ikhlas. aku harapkan yang dia jodoh aku. aku harapkan sangat sangat. aku harap ALLAH makbulkan doa aku. sebab aku tak bole hilang dia.

aku takkan bole terima semua tu.......



No comments:

Post a Comment