Tuesday 28 June 2011

Sayang Chenta Rndu Cmburu ? hehe MSS

Adeh cemburu suda aku nie. selama nie tak nak pulak aku cemburu macam nie. nie namanya aku da sayang dia banyak banyak and tu tandanya aku da bagi seluruh hati aku kat dia. tunang? yeap aku nak sangat nak tunang dengan dia. nikah? yes! kalau bole malam nie jugak aku nak dia jadi milik aku. aku sayang dia and aku harap perasaan aku kekal dengan dia. aku tau aku tak sehebat mana pun tapi yang aku tau aku bole jadi teman hidup yang sangat setia untuk dia. aku tak nak dia tinggalkan aku, aku tak nak dia pegy jauh dari hidup aku. tapi andai kata ada yang sayang and chenta kat dia lebih dari aku and perasaan dia da tade untuk aku. tape, aku relakan asalkan dia bahagia. aku sanggup gadai nyawa aku untuk dia.



Maybe ape yang aku luahkan nie tak bagi ape ape makna kat dia tapi cuma blog nie je tempat aku luahkan semua. blog nie yang tempat aku luahkan suka duka aku. aku pendam pun saket hati aku nie. baru je dia cerita kawan dia cucikan rambot dia, aku da cemburu. adeh baby.. baby.. jangan la macam tu. kang dia rimas. aku ukir nama dia tepat2 kat hati aku. biar aku je tau yang dia sorang je yang aku nak. aku tau dia yang terakhir untuk aku. kalau tade jodoh, stop la chenta chenta nie. fedup. :) aku cuma nak bagitau kat korang semua. chentakan someone yang chentakan korang. aku tetap chentakan dia even ramai yang nak pisahkan kitorang. aku harap perasaan kau sama macam aku. aku harap kau percaya chenta aku nie sangat besar untuk kau. even ramai yang da kecewakan kau, aku ada untuk bahagiakan kau. aku akan selalu ada untuk kau saat suka and duka. nie bukan luahan kosong. tapi semua nie aku luah dari hati. aku sayang kau sangat sangat. aku tau aku tak sempurna tapi aku akan cuba jadi yang paling sempurna dalam hidup kau. percaya la yang kau tu.

HATI AKU ..

KAU TU..

JIWA AKU ..


KAU TU..

SAYANG AKU ..


KAU TU..

CHENTA AKU ..


KAU TU..

SEGALANYA UNTUK AKU..


DAN PERCAYA LA SAYANG YANG KAU TU..

NYAWA AKU :'(



MUHAMMAD SYAFEEZ SAINI

PLEASE.. JANGAN PENA TINGGALKAN AKU..
AKU CHENTA KAU..


<333 I LOVE YOU

No comments:

Post a Comment