Tuesday 24 May 2011

MSS?


MUHAMMAD SYAFEEZ SAINI

entry aku hari nie pasal dia. dia yang da curi hati aku, yang bagi harapan kat aku untuk aku berubah jadi straight and takkan bengkok lagi. tapi aku takot untuk mengharap kat dia. sebab setakat ucapan 'i love you' tak beerti dia betol2 sayang aku. hm time nie sangat2 indah. macam ucapan tu memang betol2 untuk aku. tapi aku tau semua tu hanya permainan sahaje. kalau betol, aku takkan berenti senyum dari saat tu sampai sekarang. haha feez... feez... apela kau da buat kat aku, kau bagi aku satu perasaan yang tak bole aku gambarkan. start daripada kat fb haritu kau ckap, kau takot kau tak mampu utk sukakan aku sekuat mana aku sukakan kau. daripada situ kau buat aku takot and kau buat aku nak jauhkan diri daripada kau. kalau bole aku da buat sayang :( tapi hati aku tak mampu nak buat. pada aku kau...
PATOT DAPAT INSAN YANG LAGI BAGUS UNTUK BERSAMA DENGAN KAU.
aku tak layak, aku tau tu. tu yang buat aku sedih sebab aku memang tak layak untuk kau. banyak jugak airmata aku yang aku jatuhkan untuk kau and aku tak pena menyesal. sampai akhir hayat aku.

No comments:

Post a Comment