Monday, 23 May 2011

HATI.. Jangan Mengharap Sangat yea :'(



 Aku cuma manusia biasa, yang dapat rasakan cinta. tapi cinta nie terlalu perit. aku terlalu mengharap kat dia, sedangkan dia tak kesah pasal aku. aku memang nak berubah, tapi keadaan buat aku fobia dengan kaum lelaki nie. setiap kali aku mengharap, harapan yang terlalu tinggi. akhirnya buat aku kecewa sangat, buatkan aku sangat2 terluka. MSS? patut kea aku mengharap kat kau? patut kea aku sayangkan kau? patut kea aku rasa gembira bila dengan kau? patut kea aku sedih and rindu bila kau jauh dari aku. aku tak nak jatuh cinta. aku tak nak, aku nak jauhkan diri dari kau tapi aku tak mampu sebab hati aku da terikat kat kau. aku tatau kenapa bole jadi macam nie. aku takot, takot yang teramat sangat. kau rasa tak ape yang aku rasa? aku rasa tak, sebab semua lelaki sama. tade yang laen. aku tau aku akan terluka nanti. tu yang pasti, sebab aku cuma bertepuk sebelah tangan and aku tau perasaan kau tak sama macam aku. aku yang bodo, aku yang tatau nak menilai. bodonya aku sayangkan orang yang tak pena sayang aku. hehe aku rela mati daripada sayang kan orang yang tak sudi nak terima sayang aku :'(

No comments:

Post a Comment