Saturday 28 May 2011

Berubah Demi Kebaikan :(

aku da lepaskan bajak. aku serbesalah dengan dua2 pihak. aku tak nak saketkan hati dua2. tapi better aku pilih salah sorang. aku tau aku jahat tapi aku jadi macam nie sebab keadaan. aku frust, saket hati sangat2. tapi ape yang orang faham pasal aku. aku cuma nak kaseh sayang, bukannya maki hamun. aku pilih didie sebab didie nak berubah and aku tak nak kecewakan dia bila dia dapat tau aku cuple dengan bajak. tapi aku mengaku aku lebih sayangkan didie and aku tak nak hilang dia. :) biar aku hilang dia sebagai couple tapi bukan hilang sebagai kakak aku. aku sayang dia sangat2. and kalau bole biar dia berubah sam2 dengan aku. :) aku memang sayang bajak, tipu kalau aku cakap tak kan? tapi dia da ayu, so kalau aku lepaskan dia. dia maseh ada ayu. aku memang tak nak hilang dia. tapi ape aku bole buat, aku perempuan. akhirnya aku lepaskan dia jugak. so aku tak nak amek risiko masa akan datang. better aku lepaskan dia sekarang. lagipun ayu sangat baek, ape yang bajak nak lagi? walaupun ayu tade banyak masa untuk dia. tapi ayu sangat sayangkan dia. and aku takkan sanggup nak tengok ayu terluka. aku tak nak ayu jadi macam aku. aku tau rasa saket macam mana. macam hilang nyawa. aku kesian kat ayu. aku bukan perampas. aku bukan! dan aku tak nak jadi macam tu. maafkan aku, sebab lepaskan kau. aku bukan pentingkan diri sendiri. tapi aku buat kepuusan macam nie untuk kebaikan semua sedangkan aku tau diri aku sendiri yang saket :)

No comments:

Post a Comment