Sunday, 2 October 2011

saket.. saket. saketnya..



FARAH HANINI && MUHAMMAD SYAFEEZ SAINI
( FAR-EEYZ )

indah nama tu. masih segar and harum dalam photo album syafeez.
sangat istimewa pmpuan nie kat mata dia.
mungkin dia bertudung. and sangat baik budi pekerti.
aku tak mcm tu sebab aku tak bertudung.
dan aku tak sebaik dia.
kalau ALLAH berikan aku satu peluang untuk berhajat.
aku akan doakan.
biarkan syafeez bahagia dengan si dia.
bagi si dia satu peluang untuk tebus kesalahan lama.
aku bole hidup sendiri tanpa sape2.
aku bole hidup berdikari.
aku bole bangkit dengan kaki sendiri.
aku tak perlu dipapah oleh orang lain.
aku tak perlu cinta untuk teruskan hidup.
sebab cinta telah lukakan aku sekali lagi.
jangan tanya kenapa aku diam diri.
jangan tanya kenapa aku sering menangis sebab aku tau aku akan terluka.
andai kata ALLAH nak bwak aku balik.
aku nak ALLAH kabulkan prmintaan aku.
aku nak kau dengan dia.
sebab aku takkan bahagiakan kau and aku tak layak dapat kebahagiaan sampai mati.
aku sayang kau. tapi untuk aku percaya dengan cinta sangat susah.
aku pandai manjakan kau pandai sayang kan kau.
pandai serahkan semuanya kat kau.
tapi aku tak pandai untuk memiliki hati dan perhatian kau.
sebab aku tak PERFECT mcm semua yang pena bersama dengan kau.
aku akan doakan kau selalu bahagia dengan sape je pilihan hati kau.
tak kesah sama ada gadis di atas nie.
ASSYA, SHAMIN, FATIN NURUL AIN.
atau sesiapa sahaje kau inginkan.
aku cuma pmpuan biasa yang nak rasakan cinta.
tapi cinta tak berpihak pada aku.
cinta selalu berpihak pade orang lain.


AKU TERIMA SAYANG. 
aku sayangkan kau.
aku sayangkan semuanya pasal kau.
aku tak kesah kau huduhh kea ape kea.
sebab aku terpikat dengan syafeez yang aku kenal masa pertama kali aku jumpa.
tapi apakan daya.


AKU BUKAN DIA....
aku mengalah demi cinta kau.









sukar aku nak terima semua nie.
aku pon tatau kenapa.
mungkin sebab aku fobia.
mungkin aku sangat tak sesuai untuk kau.
aku harusss.
aku patot sedar dr awal.
yang kau bukan milik aku lagi.
sebab dalam hp kau pon.
semuanya farah hanini.
calender, message, tarikh keramat kau dan dia.
aku terpaksa tipu hati aku untuk jangan sakit.
tapi kau tak kesah sikit pun.
tape sayang.
nie lambang cinta kau.


DA TERBUKTI SEMUANYA..

nothing else in me.
semuanya kau buat dengan terpaksa kan?
kau cuma nak ubahkan jalan hidup aku.
untuk jangan aku terpesong je kan?
:)
aku sedar.
sebab kau da bgtau kau nak ubahkan aku.
aku berterima kasih sebab kau da ubahkan aku.
tapi aku tak perlu bercinta sebab kau cuma kesian kat aku.
aku tak perlukan.
CINTA SESIAPA PON.





AKU RELA SENDIRI.
LEAVE ME ALONE PLEASE.
FULLSTOP !!!!!!


No comments:

Post a Comment