Friday 16 September 2011

impian aku :)

aku ada 2 impian yang nak aku capai. and tak tau bila nak capai semua nie.
memang aku teringin sangat 2 benda nie. hehehe
hadiah harijadi aku dr sejak tahun lepas. cuma nie 2 je aku nak.
tapi tapelaa bukan rezeki aku nak dapat dua2 nie. kalau aku bgtau rasanya mr bloggy pun tergelak dengan ape yang aku nak.
hehe aku nak senaraikan dua2 nie.

yang pertama...

NIKON D3000





ni laa benda yang aku nak. aku da tulis dalam wish list aku.
hehe kelakar kan? antara sebab2 yang aku nak kan sangat camera nie.
sebab aku minat sangat dalam bidang fotografi nie.
aku suka tangkap2 gambar alam semula jadi.
gambar2 yang bole jadi inspirasi dlm hdup aku.
gambar2 yang bole buat aku terpegun dengan alam ciptaan ALLAH.
hee memang tu yang aku nak sangat.
tapi tak dapat.

wish list kedua...


SONY ERICSSON SATIO








aku gilakan fone nie.
aku pon tak tau kenapa but maybe disebabkan bentuk dia.
sound system dia and dia punya touch screen.
gambar dia tip top amd aku tak tau laa nak ckap ape.
memang rock gila fone nie.
aku harapkan yang maybe oneday aku dapat semua nie. bukan ape.
sebab benda yang kita mnat takkan kita tak nak dapatkan kan?
maybe bukan sekarang rezeki aku nak dapat semua nie.
tapi masa akan datang.
bila aku da keje maybe.
aku dapat beli semua nie dengan duet aku sendiri.
insyALLAH.
kalau ALLAH mengizinkan.
amin <3





No comments:

Post a Comment