Saturday 10 September 2011



ciuman yang tak dapat aku elakkan dari dia.
ciuman yang bole buat aku cair serta merta bila aku tenga merajuk atau marah dia.
pandangan mata dia memukau aku.
setiap degupan yang aku rasa makin laju.
bahagia..
tu laa jawapannya.



aku dengan dia da macam suami isteri betul2. tido sama2, makan sama2, mandi? hehe um entahh. balik klang sama2. hehe.
mama..
abah..
kak intan..
nenek..
pak lang..
semua terima dia..
cuma ada yang iri hati dengan aku and aku tak tau sampai bila dorang nak mcm tu. 
kesah pulak aku kan ape yang dorang tak puas hati sebab aku tade masalah dengan dorang and aku tak pena nak amek tau pasal hidup dorang.
aku cuma focus kat hidup aku. tu je, is it so bad?
haha omg very funny.
aku cuma berdoa yang ALLAH mempercepatkan utk aku and dia ada ikatan yang sah.
yang takkan jadi buah mulut orang nak mengata aku.
aku tahu aku dari keluarga yang sedang2 je.
tapi tu tak bermaksud aku and family aku tak layak dihormati. 
kau anak datuk kea, raja kea ape kea.
aku kesah ape? kita level sama je babe.
setakat pangkat je, tu kat dunia je. 
kat akhirat? kau sama je mcm aku.
ALLAH tak tengok pangkat kau da masa tu.
hahaha aku da benci and muak tengok semua pengkid yang ada kat muka bumi nie.
kecuali satu and segelintir pengkid yang baik2 perlu kea aku benci?
aku da sedia pindah PV12.
cuma aku tak sedia tade dia kat sebelah aku bila aku blip2 and masa aku mandi semua.
hmm aku takkan pena sedia punya.
aku tatau nak terangkan mcm mana.
mungkin bg korang aku nie mengada2 and saje nak tarik perhatian si dia but sorry.
this is me. and bila aku bersama dengan dia. hanya dia yang tau aku mcm mana.
angah pon tau aku mcm mana. hmm
tapi nak buat mcm mana. aku kena tunggu sampai nikah nanti.
angah je yang akan teman and tengok aku nanes dulu sebelum blip2 sebab tade dia.
hmmm


aku belum bersedia nak pisah bilik and pape pon dengan dia. 
aku da matikan diri aku dekat dengan dia.
im sorry. i tried. but i failed.
it's okay. i'll make sure that i will be fine. 
:)

No comments:

Post a Comment