Thursday 29 September 2011

hidup aku terus diduga dan aku terima dengan hati terbuka

setiap ape yang diduga oleh ALLAH SWT. ada hikmah disebaliknya.
setiap dugaan buat aku lebih matang dan membuat keputusan yang tegas.
aku tak macam dulu lagi. lemah sampai aku sendiri cepat giveup. tapi ALLAH takkan nak aku giveup.
aku teruskan hidup aku dengan si dia. walaupon banyak cobaan yang nak pisahkan kami berdua.
tapi semua tu buatkan lagi kuat utk pertahankan hubungan nie.
tak mudah utk kami mengalah. aku tetap akan berjuang utk capaikan hasrat dan niat aku.
aku tetap akan terus berdiri and berdepan dengan semua dugaan nie.
semuanya untuk MAMA aku :)
mama da buat semuanya untuk aku. dan dengan izin ALLAH. aku tetap akan berjaya kalau aku berusaha.
tade sape yang bole bahagiakan mama aku kecuali aku.
aku akan pegang setiap hinaan drpd keluarga belah mama aku.
dan akan aku sematkan dlm hati kata2 semangat drpd mama, si dia, kakak aku dan semua yang support aku.
aku takkan cepat mengalah. aku mengharapkan sangat kptm terima aku sebagai salah seorang student dan mcm tu jugak aku harapkan KPTM terima si dia.
YA ALLAH, kami mohon biarlah KPTM nie kolej yang akan akhirkan diploma dan degree kami.
kasihani laa kami. kami datang drpd keluarga yang kurang senang.
mungkin nie semua datangnya dr silap kami.
tapi kami bersyukur kerana telah menunjukkan bagaimana rupanya KLMU tu sebenarnya.
dan kami menyesal kerana tidak dengar nasihat drpd ibu2 dan bapa kami.
kami harapkan yang terbaik utk hidup kami dan mengharapkan yang dengan keputusan yang kami ambil utk belajar di KPTM adalah tepat. amin.


si dia <3

sayang.. jangan cepat giveup dengan hidup okay?
mcm mana sayang tak giveup dengan hubungan nie and baby.
awak jangan cepat give up dengan dugaan nie.
nie ujian utk sayang and baby.
kita kena hadap sama2.
susah senang sayang. baby sentiasa ada.
and semua tu susah senang baby jugak.
kita tetap happy even dugaan mcm nie datang :)
nanti kita da tua kerepot kan. kita da ada anak.
kita cerita kat dorang masa kita muda2.
mesti kita gelak besar jadi bahan lawak.
hehehehehe <3
   

p/s : setiap dugaan banyak hikmahnya. ALLAH nak duga kita.
sama ada kita terima atau tak. solat tu salah satunya.
kesabaran tu penting. dan usaha yang lebih.
akan buat kita berjaya satu hari nanti :)

1 comment:

  1. aku doakan kau dari belakang even kau tak sedar kehadiran aku . PEACE :) love both of u dearss . <3

    ReplyDelete